E-shop spoločnosti K-system
Neviete si rady? Potrebujete poradiť? Volajte +421 45 694 03 40

Dátum poslednej expedície je 18. 12. 2024. Všetky zásielky neexpedované do tohto termínu budeme distribuovať od 14. 1. 2025.

Rozšírenie technickej podpory

Rozšírenie technickej podpory

5.5.2020

S rozvojom automatizácie v tzv. "inteligetných domácnostiach" je nevyhnutné zabezpečiť riešenie rozšírenej technickej podpory. 
 

S pribúdajúcimi možnosťami inteligentných domácností sa zvyšujú nároky na technickú podporu súvisiacu s ovládaním a nastavením riadiacich prvkov. Inteligentné ovládacie systémy totiž uživateľovi umožňujú zasiahnuť do pôvodných nastavení dodávaných žalúzií. Keďže na trhu existuje množstvo inteligentných riadiacich systémov a ovládačov je potrebné, aby uživateľ bol pripravený na to, že v prípade výpadku funkcie žalúzií si bude musieť najskôr zabezpečiť diagnostiku problému. 

Keďže spoločnosť K-system dodáva s tieniacou technikou ovládacie prvky a systémy dvoch popredných svetových výrobkov motorov a ovládačov - elero a Somfy, pristúpili sme po dohode s výrobcami k aktívnemu riešeniu problému uživateľov formou zabezpečenia technickej pomoci priamo pod značkou elero a Somfy. V súčasnosti majú obe spoločnosti prehľadne zostavené návody na používanie a údržbu ovládačov a ovládacích systémov. Okrem iného však zabezpečujú aj telefonickú a e-mailovú podporu, ktorá slúži na rýchlu pomoc pre obnovenie pôvodných nastavení alebo zistenia príčiny vypísania chybovej hlášky v ovládači alebo riadiacej jednotke.

V prípade, že sa žalúzie prestali pohybovať a sú pripojené do inteligentného riadiaceho systému alebo napojené na inteligentné ovládacie jednotky, je potrebné kontaktovať dodávateľa systému a inštalácie. Vzhľadom na to, že žalúzia ako mechanizmus funguje na základe pokynov z vysielačov, je potrebné vylúčiť najskôr chyby na inštalácii a riadiacich jednotkách. Taktiež skontrolujte batérie vo svojich ovládačoch.  Nedodržaním návodu na obsluhu ovládača dochádza k zmene pôvodných nastavení. Na tento typ závady sa nevzťahuje záruka. 

V prípade, že ide o SOMFY zariadenia, kontaktujte linku technickej podpory pre koncových zákazníkov +421 948 686 958, kde sa v prvej fáze problém môžete pokúsiť vyriešiť na diaľku s technickým pracovníkom. Číslo je aktívne počas pracovných dní od pondelka do štvrtka v čase od 8:00 do 12:00  a od 12:30 do 17:00 a v piatok od 8:00 do 12:00 a od 12:30 do 15:00 hod. Ďalším miestom pomoci sú stránky www.somfynavody.cz, kde sú uložené všetky návody a videoprezentácie.

V prípade, že ide o ELERO zariadenia, kontaktuje technickú podporu e-mailom podpora@profimotor.cz. Všetky návody sú priložené konkrétne u každého produktu na stránke www.profimotor.cz.

Náhradné ovládače ELERO a SOMFY môžete zakúpiť v internetovom obchode www.kzaluzie.sk. Tu taktiež nájdete všetky potrebné návody k motorom a ovládačom.

Chat